måndag 23 november 2009

Ledig dag,


En ledig dag = sovmorgon.
Så skönt att jag ännu ligger i sängen och funderar på vad jag skall ta itu med idag.
Min insändare fanns i dagens HBL, undrar var reaktionerna blir den här gången..

Jag väntar på att min snälla far kommer hem med min engelskabok,
som jag inte förrän nu fått inhandlad.
Men bättre sent än aldrig, det är ju ändå till provveckan man behöver den så.
Jag och skolan är såååå bra vänner...

Funderar seriöst på att fara ut och springa.
Men på samma gång tar det så emot att stiga upp ur sängen och möta den kalla luften.
Jag som dessutom hatar att springa.
Men jag har ju lovat Stina att göra det.
Hon försökte övertala mig om att man faktiskt kan bli beroende av att få fara ut och springa,
jag tvivlar,
men har lovat att försöka... suck med mina löften! ;)

Nu anlände engelskaboken, så nu går det inte att undvika tanken om att jag borde läsa på proven..
Men jag är ju ledig imorgon med sååå.
Jag är hopplös när det kommer till skolarbeten!!

Men snart är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar