söndag 15 november 2009

Fortsättning,


Ah, denna kväll behövdes verkligen!

Efter avslutningen bar det av till hotellet där mina lyx-mammor bodde och sedan ner till Harry's pub.
Där satt Vasaborna och svenskarna.
Ah säger jag bara.
Kvällen kunde inte bli bättre.

Jag tycker så innerligt om min martha-mamma, Stina och Petra.
Ni är ju bara för ljuvliga!
Och så vill jag tacka Stina för sista stunden under kvällen,
den konversationen var GULD värd. verkligen.
Du är nog en av de som har båda fötterna på jorden.

Trots nolltoleransen blev det aningen vin,
Stina och jag fick ju trots allt kvällen gratis. ;)
Sedan var det dags för nattskifte i Sarlinska för min del.
Men den turen fick jag fixad och kan nu,
en halvtimme i förtid säga gonatt.
All sömn jag kan få behövs verkligen nu,
och ingen behöver märka att jag varit någon annanstans än på KK-området,
så lika bra att gå och sova.

Imorgon hemfärd med finfin Petra.
Jag kommer förmodligen sova hela vägen hem.
Men likaså bra det, eftersom jag både har enormt med skolarbeten att ta itu med direkt då foten sätts innanför dörren,
och sedan dubbla träningar och planering av tjejläger.

Men trots sömnbristen njuter jag just nu av att ha mycket på gång.
Jag klarar nog mig.
Katja behöver inte vara orolig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar