lördag 28 november 2009

Leva livet,


Jag vill bara ha sagt att dessa två dagar varit de bästa på länge.
Det som är skönt med att vara här nere är att vardagen känns så långt borta.
Att få laga mat och äta och dricka gott med styrelsen var det glädjepillret jag behövde.
Att sedan få sitta kvar och prata var bara bonus på glädjekontot.
Jag blir så glad av mina marthor.
De får se vilka problem som helst med organisation, människor och evenemang,
men jag blir bara så glad.

Nu skall jag iväg från MITT hotellrum,
måste informera den snygga receptionisten om att det var perfekt.
Eller dra en favorit i repris och låna penna. ;)

Blir snabbträff med Niki förrän det bär av hemåt igen.
Jag ser nästan fram emot tågresan.
Jag skall läsa min bok och sticka och höra på dunderbra musik,
utan dåligt samvete.
För jag har inget skolarbete som ligger på mina axlar nu
och jag har ingenting som skall vara gjort denna helg.
Jag bara lever livet.

Så ser jag också fram emot att få i mig en huvudvärkstablett när jag kommer hem!
Men det är smällar man får ta när man har roligt.
Vad är nu lite huvudvärk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar