söndag 29 november 2009

Söndag,


Jag såg just årets kanske bästa Idol-repris,
kalla kårar i all ära!
Herregud hur bra får man vara som 16-åring??

Idag tänker jag inte göra någonting alls.
Träningar ikväll förstås,
men det går på rutin.

Önskar verkligen att jag hade 70€ överlopps just nu,
vill så innerligt hjärtligt ner till huvudstaden för att se Så som i himmelen.
Det har varit min dröm sedan jag fick höra att den kommer att spelas där nere.
Kan jag inte få min lön denna vecka?
Åh, mitt hjärta brister... :'(

Så började jag återigen drömma om en Winnerbäck konsert.
Tror jag skulle gråta av lycka hela spelningen,
men som sagt är det bara en enkel dröm...

Någon som har lust att sponsra mig biljetter till huvudstaden och en sängplats för antingen tisdag eller onsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar