torsdag 19 november 2009

Godmorgon,


Gud vad man kan vara trött när man vaknar..
Men upp måste man ju ändå.
Som tur är det en aningen lugnare dag idag.

Jag hittade en till förebild igår på busshållplatsen på väg hem.
Hon jobbar i högstadiet och är bara så totalt underbar.
Måste börja kolla efter henne varje gång det är bussen hem vid 4-tiden som gäller nu då.
Jag tycker om att hitta nya människor att prata med.
Vi pratade om vaccinationen, skolan och jobbiga dagar.
Hon är också en av alla de som har hjärtat på rätt ställe och verkligen vet hur man tar in någon.
Sånt gillar vi.

Ikväll hoppas jag verkligen på att jag och min finaste Katja hinner träffas.
Det är så längesen och jag saknar henne verkligen.
Har så mycket att berätta och så mycket att höra om,
i varje fall det man kan tyda ur hennes meddelanden.
Jag saknar våra sommarnätter och promenader.
Jag saknar att sitta hos henne på en kopp te.
Jag saknar hela den människan och hennes kloka ord.
Nu tusan måst vi träffas!

Och ni ska veta att det här är den råddigaste blogg jag någonsin ägt.
Jag bara skriver och funderar inte ett dugg.
Det kan komma vad som helst. När som helst.
Bara så ni vet.

Nä nu måste jag göra mig klar för att hoppa på bussen.
Jag hatar morgonbussen, verkligen hatar.
Godmorgon på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar